وقتی خواهرش موش می دواند!

دیشب رفتیم منزل مادر شوهر جان.... میگم نمیشد کلن خواهر شوهر وجود نداشته باشه؟! عایا اینکه خواهر شوهر با وجود داشتن شوهر منزل مادرشوهر را قرق(قرغ،غرق) کرده باشد کار خوبی است؟ (آیکون توت فرنگی غرغرو دقیقن مثل نیلوفر) خب البته این رو هم بگم که خدا همه ی پدر شوهر های جیگرطلا را حفظ کند. 


+این خانمی نمی گه ما اینجا بی خبر موندیم! دل نگرون موندیم!


پنج دقیقه بعد نوشتیم: اندر حکایات اختلافات زیر پوستی توت فرنگی و خواهر گلابی


مثل همیشه جای شما خالی دیشب همان خ ر ه پس کله ام را گاز گرفت پا شدیم با گلابی تخمه خوران و بوق بوق کنان عازم منزلگه یار و دلدار و اغیار شدیم(یار استعاره از مادر شوهر، دلدار استعاره از پدر شوهر و اغیار استعاره از خواهر شوهران جان) یعنی توت فرنگی به این گلی عروس به این مهربانی کسی هست آخر اسم خواهر شوهر جان بگنجاند؟ اصلن می گنجد؟ نه دیگر نمی گنجد! ببینید من "جان" گنجاندم و این یعنی من خوبم اما چه کسی است که قدر بداند هعی روزگار... داشتم عرض می کردم خدمت انورتان همانطور لایی کشان و خوشان خوشان خیابان های طهران را طی می کردیم تا سرانجام به خانه ی مذکور رسیدیم! خب اولین نکته ای که در بدو ورود نظرمان را بدجوری به خودش جلب کرد چهره ی خواهر شوهر بزرگه جانمان بود که یکجوری تیریپ برداشته بودند ایشان که انگار خدایی نکرده میزبان هستند. عاغا ما کی برویم سر راحت روی تکیه گاه مبل خانه ی اینها بگذاریم بی خواهر شوهر؟ یعنی مدیونید اگر فکر کنید تمام 24 ساعت روز را عینهو دکل وسط خانه مادر شوهر ایستاده ها!! اصلن من دلم برای شوهر این کباب زغالی است بخدا. بنده خدا خانه دارد آن هم چه خانه ای آنوقت تمام قد آواره است این بشر یعنی فاتحه ی هرچی استقلال و زندگی مشترک است خوانده ایشان....می دانید این خواهر شوهر جان بنده یک سری اخلاقیات منحصر به فردی دارد که بنظر من باید هرچه سریعتر حق انحصاری اش را خواستار شود چون خدایی ناکرده یک کسی می آید از این استعدادهای ناب به نام خودش استفاده می کند! شما در نظر بگیرید که بنده با مادرشوهر جانم یک عدد کار خصوصی دارم ایشان نقش واسطه را ایفا می کنند یعنی توقع دارند که من تماس بگیرم مسیله را بهش بگویم او هم به مادرش... یعنی سرش درد می کند برای این کارها یا مثلن خبری باشد و خبردارش نکنم به قدری ناراحت می شود که یعنی من از باخت دیشب والیبال انقدر ناراحت نشدم! همیشه به گلابی می گویم این خواهرت اینقدر که عاشق دلسوخته ی واسطه گری است اگر ذکور تولد یافته بود مطمعنن(من املای صحیح این کلمه رو میدانم بخدا) از این شغل های کاذب در پیش می گرفت چیزی مثل دلالی.... یعنی یک درصد شک نکنیدها... همه ی قیافه در کردن ها و اخم و تخم هایش هم یک همچین ریشه ای دارد که فلان روز توت فرنگی با من تماس نگرفت فلان مسیله را بگوید... من هم خیلی در لفافه و مودبانه و لای زرورق چیزی مثل "بیشین بینیم بابا حال نداریم" نثارش کردم... باشد که سر به راه شود و انقدررررر کنجکاو نباشد.. والا


+عاغا فکر کنم روزه ام باطل شد از بس غیبت کردم باید زنگ بزنم بپرسم غیبت مجازی هم روزه رو باطل میکند عایا؟ (:


نظرات 29 + ارسال نظر
رویا دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 12:21 http://khoshbakhti1393.blogsky.com/

خدا نصیب دشمن آدم نکنه همچین خواهر شوهری
شوخی میکنم ولی غیبت مجازی روزه رو باطل نمیکنه اما از اونجایی که شما با نوشتن بدیهای خواهرشوهر خویش در این وبلاگ دلتان خنک شد و به گونه ای لذت وافر برده اید ٰ این لذت بردن بنابر فرمایش آ.یت.ال.له فلانی حرام بوده فلذا روزه ی شما به واسطه ی اجرای امری حرام،باطل گردیده...
ناهار نوش جان

آره خداییش دیروز خیلی از این غرغر و غیبت لذت بردم
تو کامنت های بعدی علما فرمودن روزه ام باطل نیست و من هم ادامه دادم روزه ام رو

دندون دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 12:59 http://roozhaye-zendegie-man.blogsky.com

امان از دست این مادرشوهر و خواهر شوهرهاااااا...
بسیار از متون زیبایتان و نحوه نگارشتان لذت بردیم و خاطرمان منبسط شد...

خوشحالم که خاطرتان مبسوط گشت دندون خاتون جان

ماهیگیر دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 13:12 http://fisherwoman.blogsky.com

من 4 تا ازین ها دارم
خداوند صبر بدهد ان شاالله.

من اهمیت نمیدم فقط غر بود دیگه

دزیره دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 13:48 http://zendegidobare.blogsky.com/

آی بعضی وقتا غیبت حااال میده ....

آره خوش می گذره

باران دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 13:52 http://baranoali.blogsky.com

یار و دلدلر و اغیار...
از دست تو توت فرنگی خانوم مهربون

وای وای غیبت کردی. عزیزم در این مورد که روزه ت باطل شد یا نه هنوز بین علما بحث هست

خانومی جون اومده به وبلاگمون سر زده شاید هنوز فرصت نکرده بنویسه

مهربون خودتی باران

ماهی سیاه کوچولو دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 14:16 http://1nicegirl8.blogsky.com

باید از فرشته های مجازی سوال بپرسین

فرشته ی مجازی نمی شناسم که

ماهی سیاه کوچولو دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 14:21 http://1nicegirl8.blogsky.com

قرق صحیح است
و صد البته حذف واسطه ها در هر شرایطی کار پسندیده یی ست

ممنون ماهی سیاه کوچولو جان
یعنی حذف کنم خواهر شوهر رو؟ راه کاری دارید؟

من اگر اینجا بودن خانواده شوهرم خون میکردم
مادرشوهر 6 ساعت فاصله داره
خواهرشوهر بزرگه 8 ساعت فاصله داره
خواهر شوهر کوچیکه هم 10 ساعت فاصله دارند

شما که نزدیکی ، شاید کمتر بهت زنگ میزنن
مگه نه؟

اوایل خیلی تماس می گرفتن
با یک سری تدابیری که اندیشیدم خوشبختانه
رفع شد
اما حساب مادرش جداست... مادرش زنگ هم نزنه ما خودمون بهش زنگ می زنیم

shirin دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 15:25 http://rozegar-khosh.blogsky.com

بلانسبت توت فرنگی عاقو عروس هایی داریم دیو سرشت که خواهر شوهر را همچون دستمالی لوله کرده و در کنج اتاق شوت می نمایند . ما خود یکی از زخم خوردگانیم .
بشین بینیم بابا انگار خواهر شوهر نیستی . هر وقت به مقام والای خواهر شوهری رسیدی متوجه میشوی که ناز و جان عروس ها از هزاران نیش مار زهری تر و از هزاران کارد تیز تر است .
فقط دعا دعا میکنم که عروس جانمان پایش به عالم وبلاگی باز نشود که با خوتندن اینها دیگر ما را نشسته قورت میدهد

عزیزم... خب آره یک سری عروس ها هم واقعن نمونه ان
من خواهر شوهر نیستم اما خب چندسال دیگه میشم دیگه طبیعتن
شما خواهر شوهر خوبی هستی یقینن

فاطمه دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 16:09

چرا خواهرشوهرها اینقدر رو اعصاب آدم یورتمه میرن

خواهر شوهرت اذیتت می کنه فاطمه؟ حالت بهتره؟

مهناز دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 16:11 http://1zan-moteahel.blogsky.com

کجایی توت فرنگی جون؟کم پیدایی؟!
من خودم بر این باورم که مادرشوهرها به خودیه خود بد نیستن,اگه این خواهر شوهرهو انگولکشون نکنن!!!!(عجب جمله ای شد!!!!)
البته خواهرشوهر خوبم داریما....نمونه اش خود من!!!!

هستم ولی خستم
مامان منم میگه بیشتر خواهر شوهرها مادرشوهر رو تحریک می کنن
صدالبته بانو شما خانمی

شادی دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 16:25 http://citrusflower.blogsky.com/

خواهر شما انگار یه جورایی نقش بی بی سی خونواده رو بازی می کنه. تمام خبرها به ایشون میرسه و از ایشون پخش میشه . حالا خوبه من خودم خواهر شوهرم
مامانم همیشه میگه، مادرشوهرها خوبن اگه خواهرشوهرها بزارن.

بله دیگه مثل کشور انگلیس عمل می کنن ایشون ما هم خبر نمی رسونیم
بخاطر همین کلاهمون میره تو هم
آره مامان منم همین رو میگه شادی.... تو خواهر شوهر هستی؟؟

سهیلا دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 16:44 http://rooz-2020.blogsky.com/

آقو غیبت مجازی حد و اندازه نداره.پس باخیال راحت بغیب....ینی همون غیبت کنه خودمون....قال سلی بانو (ره)

بعدشم خورده فرمایشات خواهر گلابی خان رو به یه ور اسب نادرشاه حواله کن و خلاص
این بود کامنت من...
والسلام.....وال لاااااااااااااااااا

از دست سهیلا خانم جون.... چقدر کامنتات انرژی داره آخه

سپیده مامان درسا دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 16:46

خواهر شوهرت اذیت می کنه؟ چرا این شکلی شدی؟
بذار بوست کنم

اولا نگران نباش باطل نشده میتونی ادامه بدی
دوما مگه این خاهرشوهر جونت بچه نداره?کار و زندگی نداره?دنبال دردسر میگرده?بهش بگو بیاد اینجا براش دردسر ایحاد کنیم مشغول شه
سوما جهت فخر فروشی ,خاهر شوهرای بنده ماهن,ایا فخرفروشی روزه رو باطل میکند?!

بله دقیقن دنبال دردسر هست ایشون
خواهر شوهر هات رو میدی یه دور باهاشون بزنم مریم خانمی؟

آویشن دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 17:17 http://dittany.blogsky.com

میگم توت فرنگی معلومه خیلی به خواهر شوهرت علاقه داری که راجبش یه پست به این عرض و طول نوشتی.خدا واست نگهش دارهتیکه ی دلالی خیلی خنده دار بود،معاملات ملکی هم میتونست باشه ها

علاقه ی معکوس دیگه.... بله
دیدم دل جمع خونه گفنم پست بذارم همه با هم همدردی کنیم
اتفاقن املاکی هم اومد تو ذهنم آویشن

خانومی دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 17:26 http://khanoomivaaghayehamsar.persianblog.ir/

خواهرشوهره دیگه ...
ما هم خواهر شوهر میشیم پسفردا....
امیدوارم ما از اون خوباش باشیم ...

آره دیگه
من خیلی خواهر شوهر خوبی میشم
اصلن تصو اینکه داداشم زن بگیره
واااای از ذوق غش می کنم بخدا....

نیلوفرجون دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 17:48 http://talkhoshirin2020.blog.ir

معروف شدما. پشت سر خواهرشوهر حرف زدن نه تنهاگناه نداره،بلکه ثواب هم داره. امام نیلوفر

آره عینک آفتابی بزن شناسایی نشی....
امام نیلوفر؟ دختر من یک ساعت دارم می خندم بخاطر این حرفت
اصن حال امروزمو یادم رفت

نیلوفرجون دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 18:02 http://talkhoshirin2020.blog.ir

من کلا خیلی حسودم،به همه چی حسودیم میشه.

بله....

آوا دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 18:08 http://ava-life.blogsky.com

نگران باطل شدن روزه نباش ی چیزی هست به اسم کلاه شرعی که درمورد غیبت میگه ما که نمیشناسیمش پس غیبت نیست....
ولی اون عدم وجود خواهرشوهر و شدییییییییید باهات موافقم

کلاه شرعی؟ چه چیز خوبی

هیما دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 18:30

من بیشتر با این پستت خندیدم
خوبه که به همه چی با چشم طنز نگاه میکنی
من هم هر وقت میرم خونه مادر شوهر ، خواهر شوهر کوچیکه برام قیافه میگیره
این خواهر شوهر شما هم از بس بیکاره فکر کنم دنبال دردسر برا خودش...والا ما تو مسائل خودمون موندیم چه برسه به بقیه

آخه اگه به چشم طنز نبینم
حرص می خورم و زندگی تلخ میشه دیگه
آره واقعن همین رو بگو هیما

آنا دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 19:53 http://aamiin.blogsky.com/

مگه غیبت روزه را باطل می کنه؟ نمی کنه ...
همیشه اون جاست؟ واقعا طفلک شوهرش. دل من هم براش سوخت.

نه بازل نمی کنه کی گفته باطل می کنه
اکثر اوقات بله... ایشون مامانی تشریف دارن با اون سن و سال

بانو(: سه‌شنبه 9 تیر 1394 ساعت 04:01 http://25333.blogfa.com

ما ک خواهرشوهر نداریم ولی پدر شوهرمون یک تنه جای همه فک و فامیل شوهر برامون جبران کرده

سلام خوش اومدین
اما پدر شوهر من یه مرد فوق العاده است خیلی دوستش دارم

سیمای سه‌شنبه 9 تیر 1394 ساعت 09:26

امااااااااااااااااااااااااان از خواهر شوهر بزرگ اماااااااااااااااان
که هرچی میکشم از اونه

اذیتت می کنن سیمای؟ اهمیت نده

نارسی سه‌شنبه 9 تیر 1394 ساعت 09:39 http://dokhtarebaharii.persianblog.ir/

جالبه چون من فکر میکردم اگه خواهرشوهر مجرد باشه همچین اخلاقیاتی داره و خواهرشوهر متاهل سرش به زندگی خودش گرمه و دنبال این جی جی بازی ها نیست !
هرچند خواهرشوهر من با اینکه مجرده از این قاعده مستثنی هست و من دوستش میدارم !
توت فرنگی جاری نداری؟

منم ازش بدم نمیاد اما خب بدی هایی هم داره دیگه.
نه من متاسفانه یا خوشبختانه جاری ندارم

اعظم سادات سه‌شنبه 9 تیر 1394 ساعت 12:10

سلام گلم
منم خیلی نگران خانمی هستم کاش یه اطلاع میداد
عجب خواهر شوهری البته فکر کنم از خیلی از خواهر شوهرا
بهتره بازم خیال بهم زدن نداره
طفلکی فقط دوست داره واسطه باشه ومطرح
خواهرشوهر منم خوبه همه ی اطلاعات و آمار فامیل رو مو به موبهم
میگه
شاد باشید

سلام
خانمی پست گذاشتن
خواهر شوهرم هیولا نیست اما خب یک سری رفتارهاش برای من غیر قابل هضمه واقعن
شمام همینطور

یادداشت های روزمرگی سه‌شنبه 9 تیر 1394 ساعت 17:56

خواهر شوهر نباشه زندگی معنا نداره خانوم توت فرنگی.. اصلا کلا زندگی بدون این نوع چلنج ها بی معنیه..!

من از چلنج های اینطوری خوشم نمیاد....
چالش باید مثبت باشه اینطور درگیری ها فقط سوهان روحن دیگه
البته من نمی دونم از نگاه اون من چطور آدمی هستم

شادی چهارشنبه 10 تیر 1394 ساعت 17:17 http://citrusflower.blogsky.com/

بله بلهههه عمه هم هستیم :)

تو عمه ی مهربونی هستی شادی... مشخصه (:

شیخ سلما جمعه 12 تیر 1394 ساعت 08:03

خقه نشی تو دختر
پوکیدم از خنده

حوش بحال خودم نه شوهر دارم نه خواهرش

نپوک نپوک سلمااااا
شوهر رو میشه تحمل کرد باز اما امان از دست خواهر شوهر امااان

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.