دلم تنگ شد واسشون

چندوقتی که پسره کوچیک بود و از فضای وبلاگ نویسی دور بودم، کلی از دوستان  بستند و رفتند. خیلیای دیگشون رمزی کردند ):
الان داشتم بهشون فکر می کردم. 

اگه خوندید اینجا رو از خودتون خبر بدید بهم (:
نظرات 15 + ارسال نظر
اسرا جمعه 8 اردیبهشت 1396 ساعت 15:48

سلام من وب ندارم یعنی دارم ولی فعالیت نمیکنم توش چون کنکوری هستم فعلا.. اما همیشه از اون اول میخوندمتون ^_^ همینجوری گفتم خبر بدم روشن شم یهویی

سلام

کار خوبی کردی روشن شدی(:

کنکور چه رشته ای رو میخوای شرکت کنی؟

پری جمعه 8 اردیبهشت 1396 ساعت 18:43

سلام. من خواننده خاموش وبلاگ شما هستم. خیلی خوشحالم که دوباره مینویسید. خواستم فقط اعلام حضور کنم.

سلام.چه کار خوبی کردی شما
باید اعتراف کنم که من خودمم یه خواننده ی خاموش قهارم

شباهنگ جمعه 8 اردیبهشت 1396 ساعت 18:54 http://nebula.blog.ir

خیلیا وبلاگ‌هاشون رو به دلایل مختلف تعطیل و حذف کردن رفتن...
فکر کن من الان 500 تا آدرس تو inoreader ام دارم که سیصد تاشون ماه‌ها و سال‌هاست نمی‌نویسن

آره اینکه طبیعیه. خیلی از بلاگرا میرن بعد یه مدت

اما چون تو این چندماهه اخیر نمی خوندمشون و یک دفعه با وب رمزی یا حذف شده رو به رو شدم پایانشون تو ذهنم بازه. شاید اگه آخرین پستی چیزی ازشون دیده بودم چشم به راهشون نمیموندم

حالا از شوخی گذشته هرجا هستن خوش باشن

اسرا جمعه 8 اردیبهشت 1396 ساعت 20:06

من انقدر بچه کوچولو دوست دارم که خدا میدونه! جوری که بعضی وقتا وقتی ی بچه کوچولویی رو میدن دستم به حدی عشقم به اوج میرسه که احساس میکنم اندازه مامانش دوستش دارم..
البته فقط نینی ها شیش ماه تا سه سال ^____^

رشتم ریاضیه.. میخام مهندسی پزشکی قبول بشم تهران ^_^
دعا کن واسم

ولی من قبل اومدن پسرمون زیاد با بچه ها سرو کار نداشتم

حسابی کار کن مطمئنا قبول میشی

خانومی شنبه 9 اردیبهشت 1396 ساعت 00:11 http://maaan.blog.ir

قطعا منو که نمیگی ولی من هستم ^_^

کلی میگم ... یادته تو تلگرام درددل می کردیم نصفه شبی

خیلی بی ربط بود اما یهو یادم افتاد شاید چون الانم نصفه شبه

خانومی شنبه 9 اردیبهشت 1396 ساعت 10:49 http://maaan.blog.ir

اره یادته ؟ منم اینقدر دلم برای اون زمان ها تنگ شده ...
آیا دوباره بهت آی دی بدم ؟ :)))

بده

الناز شنبه 9 اردیبهشت 1396 ساعت 23:24 http://bidadeeshgh.blogsky.com/

سلام علیکیم اومدم اعلام حضور کنم عزیزم:))))

سلام عزیزم

پسرتو ببوس (:

سارا روزهای دوراز خانه یکشنبه 10 اردیبهشت 1396 ساعت 09:05

سلام توت عزیزم من هستم مشغول کار و زندگی. زندگی رو یه دور صاف و اروم

خوبی سارا؟
صافو آروم و عالی باشه انشالا

سلام راستی. بینی در چه حاله؟ یادمه عمل کرده بودی آره؟

پری بانو یکشنبه 10 اردیبهشت 1396 ساعت 09:52

توت منم از خواننده های قدیمی وبت هستم. دوست دارم عکس پسملیتو ببینم . نمیخوای عکسشو بذاری؟

سلام . خوبی شما؟
بنظرم قبلا کامنت داده بودین. اسمتون خیلی آشناست برام

راستش فعلا قصدش رو ندارم.

نل یکشنبه 10 اردیبهشت 1396 ساعت 21:24

منم هستم توت جان..کلی اتفاقات افتاده و کلی تغییرات...

برات رمز و ادرس جدید میزارم :)

مرسی (:

میام زود

خانم آبی دوشنبه 11 اردیبهشت 1396 ساعت 10:30 http://mrsblue.blogsky.com

تووووت فرنگی ❤️❤️ دل منم براتون تنگ شده.. صدبار پست گذاشتم و نصفه آپلود شد دیگه بیخیال شدم.. کلی حرف دارم.. از آنا و دندون و آلبالو هم بیخبرم.. عااالی باشی عزیزم

هنوزم مشکل داره وبت؟زود بیا از خودت و فنفقولت بگو دیگه (:

منم بی خبرم از خیلیااااا.... مراقب خودت باش

زهرا جمعه 15 اردیبهشت 1396 ساعت 01:05

امیدوارم گوجه گیلاسیتون خوبه خوبه خوب بشه و دیگه هیچ وقت مریضی نیاد سراغش توت جان و امیدوارم همیشه بهترین رقم بخوره واسش.

ممنون ازت

شکیبا چهارشنبه 20 اردیبهشت 1396 ساعت 22:14

سلام
بچه ها مریض میشن این خیلی طبیعیه ازش خوب مراقبت کن ولی زیاد حساس نباش بچه ها قویتر از اونی هستن که بنظر میرسن

سلام

خداروشکر این بار هم گذشت...

نیلوفر چهارشنبه 27 اردیبهشت 1396 ساعت 18:11 http://talkhoshirin2020.blog.ir

مادرشوهر چرا کامنتارو بستی؟نمیخوای باز کنی آیا؟

دوستان مهربونی مثل تو. یک راهی برای جویا شدن از احوالم پیدا می کنن همیشه، حتی اگه کامنتا بسته باشه

چشم. سر فرصت بازشون میکنم

رسیدن یکشنبه 31 اردیبهشت 1396 ساعت 19:25

سلام خوبی عزیزم ممنونم از حضور و همراهی تو . سعی میکنم ازین به بعد بیشتر بت سر بزنم مهربون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.