غُر

هنوز هم سخت و مستحکم، معتقدم هیچ چیزِ بچه داری به اندازه ی دندان درآوردن اذیت کننده نیست.... حالا شما فکر کن آن دندان، کُرسی باشد...!  

به سبزه آراسته شدن که شاخ و دم ندارد.


شاید کسی فکرش را هم نمیکرد منی که همه چیز را با الف و یایِ آخرش توضیح و ترسیم و اجرا میکردم اینطور کم گوی و گزیده گوی شده باشم. چه در دنیای حقیقی و چه در مجازی...

خب راستش خودم هم باورم نمیشود :) 


از اینکه بخواهم بگویم خوب هستیم یا بد واهمه دارم. از یک جایی به بعد دیگر اینجا را دوست نداشتم. دیگر انرژی های مضاعف نگرفتم. شارژ نشدم... می دانید از کجا؟ از همان جایی که وقتی از همسر و پسرِ گردولم نوشتم، با عشق و بی اغراق نوشتم، طعنه در اینباکس یافتم که نباید از عشق گفت.

همان جایی که وقتی از ذوقِ مادر شدن نوشتم در حالی که دستم برای حاجت رواییِ همه ی منتظران رو به آسمان دراز بود. کنایه در اینباکس نصیبم شد که نباید از ذوق گفت.

درست آن جایی که از با قهقهه نوشتم و کسی دردش گرفت که من میخندم. توی اینباکس نوشته ی خشم آلوده و چرکی یافتم که نخند، نباید خندید، زیادی خوشی ها؟ کسی هست که حسرت خنده داشته باشد.


میدانی؟

هیچ وقت از چیزی نگفته ام که تهیه اش برای کسی یا کسانی حسرت باشد. من از عشق و لبخند گفتم. چیزهایی که خریدنی نیستند، فروختنی هم...

چیزهای که توی دخمه هم میشود داشتشان توی قصر نیز. 

من چیزی را به رُخَت نکشیدم که نتوانی داشته باشیش. به تو اضافه نکرده ام همانطور که ازت کم نکرده ام. 

من فقط یک کمی چشم هایم را شستم و جور دیگر دیدم. 

 همین دوستِ عزیز. فقط همین.


نظرات 19 + ارسال نظر
تیلوتیلو سه‌شنبه 24 مرداد 1396 ساعت 18:03

قالب نو مبارک
تا باشد از این دردسرها... دندان نو در آوردن شاید یکی از قشنگ ترین سختی های دنیا باشد

قالب نو؟ قالب همون قبلی هست ها

قشنگ هست اما برای مایی که الان در بطنش هستیم فوق العاده سخت

الی سه‌شنبه 24 مرداد 1396 ساعت 20:49 http://elhamsculptor.blogsky.com/

ازین حرفا زیاد میزنن ادمو دق میدن
همیشه و همه جا هست همیشه بوده و خواهد بود گاهی ما آدمها خیلی تلخ زبون و سنگ دل و کوته نظر میشیم

دیگه چندان مهم نیست :)

حنا سه‌شنبه 24 مرداد 1396 ساعت 21:31 http://the-dream-life.blogsky.com

من که نوشته هاتونو خیلی دوست دارم،بی تکلف...بدون اغراق،ساده و دلنشین،بعضی نوشته ها باعث حسرت نمیشه!برعکس باعث میشه با تک تک لحظات شادیتون من هم شریک باشم و لبخند. به لبم بیاد...من هرروز سر میزنم ببینم نوشتید. یا نه...ولی اکثرا قسمت نظرات بستس توت فرنگی عزیز
الهی که پروژه ی دندون هم به سلامتی بگذره❤️

ممنونم

هنوزم درگیرشیم اما خب انشالله زودتر بگذره

دل آرام سه‌شنبه 24 مرداد 1396 ساعت 23:05

معمولا اینطوریه که ترجیح میدن آه و ناله بخونن

چی بگم...

صحرا چهارشنبه 25 مرداد 1396 ساعت 07:09

من از نوشته هایت لذت می برم خصوصا همان مواقعی که با عشق و با ذوق از مادرانگی هایت می نویسی . احساس خالصت زیبایی مطلق است

نگاهتون زیباست

خانومی چهارشنبه 25 مرداد 1396 ساعت 08:19 http://maaan.blog.ir

توت جانم همیشه کسایی هستن که از این حرف ها بزنن و آدم رو ناراحت کنن . تو فقط خودت باش و مثل قبل بنویس . من که دلم خیلی برات تنگ شده بود . حتی آی دی هم برات گذاشته بودم...

آیدی؟
پس چرا من ندیدم خانمی...
گرچه فعلا از تلگرام استفاده نمی کنم

نیلوفر چهارشنبه 25 مرداد 1396 ساعت 11:44 http://talkhoshirin2020.blog.ir

کلا هرچیز خوب یا بدی که باعث درد کشیدن بچه باشه اذیت کنندس ،دل آدم کباب میشه.
عجب!
خب اذیت میشن نخونن چرا باحرفاشون آزار میدن.
من دلم برای توصیفای قشنگه مادریت تنگ شده،خیلی لذت میبردم

خوبی تو نیلو؟

سپیده مامان درسا چهارشنبه 25 مرداد 1396 ساعت 17:10

ای جانم با تمام وجودم درک میکنم چی میگی ، دندون در آوردن سخته واسه بچه ها و واقعا هیچ کاری هم نمیشه کرد ، باید این دوران بگذره الهی که به سلامتی و دل خوش بگذره واسه همه

انشالله

سلام دوشنبه 30 مرداد 1396 ساعت 09:00

آخی عزیزم...دندونهای کوچولوش
به حرفهای بی ارزش بقیه گوش نکن....نوشته های دلنشین و پرانرژی تو به آدم انگیزه میده...انگیزه عشق بیشتر به همسر و...
پس باش و بنویس
تا کور شود هرآنکه نتواند دید

چشم :)
اما کور نشه کسی. فقط نخونه خب

نسیم یکشنبه 5 شهریور 1396 ساعت 09:43 http://nasimmaman

بچه داری همش عشق و سختیه عزیزم..
براش ژل بی حسی بزن روی لثه ش..جوجه خوردنی

آره.
واقعا هم عشق وسختی... توامان
میزنم...

امید یکشنبه 12 شهریور 1396 ساعت 12:53

از پوشک گرفتنشو ندیدی

یکم دیگه خواهم دید

شکیبا سه‌شنبه 28 شهریور 1396 ساعت 10:57

سلام
خداقوت مامان نازنین

سلام. ممنون ازتون

! چهارشنبه 5 مهر 1396 ساعت 01:23

چرا مث عقده ایها نظراتوپاک کردی قشنگ ابروی خودتو بردی که اون پیام چیزی توش نبودکه اینقد اذیتت کنه

کدوم نظر؟

اگه پستی که دکتر تغذیه خواستم رو میگید باید بگم من آدرسی که می خواستم رو پیدا کردم و خواستم دوستان دیگه زحمتِ کامنت نکشن
دقت نکردم کامنت ها برای کدوم پست هست، غیر فعال کردم.
الان که دیدم به شما فشار اومده رفتم باز کردم. نظرات رو هم قبلا جواب داده بودم اما چون فعال نبود نمایش نمیداد.

حالا شما کی هستی که انقدر بی ادب و خشن هستی؟

امیر نقدی لنگرودی سه‌شنبه 2 آبان 1396 ساعت 12:47 http://noghte-az-sarkhat.blogfa.com

شبیه پیچ و خم های" هراز "و "جاده ی چالوس "
دلم آشفته ی پائیز ِ جنگل‌های موهایت

امیر نقدی لنگرودی

ظهر پاییزیتون بهاری و رویایی
دعوتید به غزلخوانی از
نقطه از سر خط

زهرا چهارشنبه 3 آبان 1396 ساعت 22:33

سلام توت جونم
خوبی؟
خیلی وقت بود نیومده بودم
اما توت خوشگلم اینو باید همه بدونیم اینجا هم یه دنیای دیگس!نه؟خوب و بد داره بالخره!
یکی آزارت میده یکی بهت آرامش
اوناییم که آزار میدن شاید از ته دلشون نیست!
تو خودتو درگیرش نکن فکر کنم به لپ گلی جون بیش تر باید برسی فکرتو مشغول لپ گلی کن نه این چیزای بی ارزش

زهرا چهارشنبه 3 آبان 1396 ساعت 22:41

راستی توتی خوشگلم مامان بودن خیییییلللللییی خوشگله خیلی حس خوبیه از همون اول که میفهمی دست و پای کوچولوش داره تو بدنت رشد میکنه...
تا وقتی که قلب دومت میاد بیرون.
حس خوبیه خندیدنش آخ که اون دوتا دندون مرواریدی جلو.
آدمو تا مرز غش کردن میبره.
عاشق راه افتادنشی.
وقتی واسه اولین بار میگه مامان انگار عاشقانه ترین جمله رو شنیدی.
این حسارو توام داشتی،مگه نه؟
توتی عزیزم از این که مامانی باید خیلی خوب باشی♡خییییلیییی چون خدا فقط بنده های خوبو مهربونشو که قلبشون دریاست قابل مامان شدن میدونه خوشگلم.

مرجان شنبه 20 آبان 1396 ساعت 14:28 https://daftareshoma.com/

چه متن جالبی!

قاسم قلی پور جمعه 25 اسفند 1396 ساعت 08:47

سلام خدا قوت . موفق و شادکام باشی

صدف شنبه 19 خرداد 1397 ساعت 16:32 http://nimeye2vom.blogsky.com

متاسفانه حسادت بین مردم زیاد شده و عوض اینکه از شادی دیگران خوشحال بشن .ناراحت میشن ولی شما اینو بدون که هر کسی نون قلب خودشو میخوره شما که دستت برای دعا برای همنوع بالا بوده بدون که خدا هم برات خوب میخاد و خوب پیش میاره . در پناه حق

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.