البته اول سلام. بعد از مدت نسبتا طولانی (:

سایت معتبری رو سراغ دارید که با سفارش غیر حضوری، هدیه ای رو به یک آدرس برسونه؟
ممنون میشم اگه می دونید و تجربه اش رو دارید راهنماییم کنید
نظرات 6 + ارسال نظر
دل آرام چهارشنبه 27 بهمن 1395 ساعت 19:45

دیجی کالا داره
بامیلو هم احتمالا باید داشته باشه.
من دیجی کالا رو خیلی خرید کردم و کادو فرستادم باهاش. راضی بودم

سپیده مامان درسا چهارشنبه 27 بهمن 1395 ساعت 22:34

سلام خانومی خوبی ، نی نی ناز خوبه
شرمنده من سراغ ندارم فقط اومدم حالتو بپرسم

عسل پنج‌شنبه 28 بهمن 1395 ساعت 13:43

سلااام خوش برگشتییین
من با دیجی کالا هریه فرستادم دم در خونه ی یکی، خیلی خوب بود فقط یه مشکلی، بهشون گفتم بودم که فاکتور قیمت رو نذارن داخل جعبه ولی گذاشته بودن:/ اگه سفارش میدین حتتتما تاکید کنین ک نذارن داخل جعبه

مه شب شنبه 30 بهمن 1395 ساعت 09:33

دیجی کالا و دیجی استایل

الی شنبه 7 اسفند 1395 ساعت 09:53 http://elhamsculptor.blogsky.com/

سلام
دیجی کالا
من امتحان کردم خیلی خیلی خوب بود

لیلی یکشنبه 8 اسفند 1395 ساعت 10:58

دیجی کالا عالیه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.