جکی جان کجایی!

یه قناری داریم با تخمه هایی که واسش گذاشتیم تو قفس رو پایی هم می زنه (: 


نه جدی جدی قناریمون نَره اسمش هم جَکیه. صداش می کنیم جکی جان (: از اونجایی که فصله اردیبهشته و ایشون مسته مسته و هعی می خونههههه آقای همسایه یه برگِ آچهار انداخته داخلِ خونه و در عین ادب گفته که جوجتون اذیتمون میکنه و لطفا یه فکری براش کنید. درست هم میگه خودمون هم این چندروز کلی دعواش کردیم که صداش در نیاد یا حداقل کمتر دربیاد.ولی گوش نمیده و یک نفس میخونه!

عصر مجبور شدیم ببریم بذاریمش خونه ی آقای پدر شوهر، که ویلایی هست و هیچ آقای همسایه ای نیست که برگه آچهار بندازه تو خونه

می دونم حق با همسایه است ها اما راستش من و گوجه گیلاسیمون از همین الان دلمون واسه چهچهه های (حتی بی موقع)  جکیمون تنگ شده ):


نظرات 13 + ارسال نظر
ایراندخت پنج‌شنبه 7 اردیبهشت 1396 ساعت 20:47 http://delneveshtehayedeleman.blogsky.com

توت جونم سلام
آدرس جدید آنا رو بهم ندادیا؟

سلام عزیزم

تا جایی که یادمه جواب کامنتت رو دادم و گفتم که من خبر ندارم ازشون

ندارم آدرسشونو متاسفانه

خانومی پنج‌شنبه 7 اردیبهشت 1396 ساعت 21:35 http://maaan.blog.ir

چه آقای همسایه ء باحالی ! ما یه طوطی داشتیم دم به دقیقه مخصوصا به محض روشن شدن هوا واسه خودش چهچهه میزد اما هیچوقت همسایه مون چیزی نگفت ..

خب آپارتمان ما واحدهاش کمه و صدا بیشتر اذیت می کنه دیگه.... بهشون حق میدم

نیلوفر پنج‌شنبه 7 اردیبهشت 1396 ساعت 21:40

ای جاااان.یاد کاسکوی خودم افتادم به خاطر نینی که میخواستیم بیاد فروختیمش چون شوره هاش ضرر داشت،دلم براش خیلی تنگ میشه.هرازگاهی باشوهرجان خاطراتشو مرور میکنیم.


آنا آدرسشو عوض کرده اما نمینویسه فعلا

آخی، کاسکو
اسمش چی بود؟

خواننده خاموش جمعه 8 اردیبهشت 1396 ساعت 11:39

من از یه بلبل نگه داری می کنم .دائم در حال خوندن و جیغ زدن بود . همسرم گفت حیوون رو باید تربیت کرد من بهش خندیدم .یک الی دوماه همسرم روش کار کرد الان میدونه کی بخونه و کی نه !!!!اگه توی تاریکی بزاریمش یا روی قفسش یه گونی بکشیم سکوت می کنه حالا تا هر چند ساعت میخواد باشه .توی تراس که باشه یابهش غذا بدیم صداشو میزاره رو سرش !!!!!

قبلا اینطوری نبود.
شب ها درست و حسابی می خوابید و صبح تقریبا همزمان با بیدار شدنه خودمون شروع به خوندن می کرد

به پرنده فروش نشونش دادیم گفت جفت می خواد و مسته! به همین خاطر اینطوری از خود بی خود شده

نیلوفر جمعه 8 اردیبهشت 1396 ساعت 16:02

اسم پسرمون هانی بود،خیلی هم حرف میزد.
نیلو رو هم بامزه میگفت.
الان دوست دارم گربه داشته باشم فقط جاشو ندارم

گربه نه نیلو

عسل شنبه 9 اردیبهشت 1396 ساعت 08:59 http://withgod.persianblog.ir

مام یه قناری داشتیم انننقد مامانو دوست داااشت
مینشست رو شونه هاش !!
از زمانیکه جوجه بود پیش ما بود
بعد یهو گرمازده شد و مرد طفلکی:/
سلام توت فرنگی جاان منو یادت میاد؟دلمون تنگ شده بود برااات

آخی طفلی ):

سلام عزیزم آره خوب یادمه. اما انگار دیگه نمی نویسی؟

سپیده مامان درسا شنبه 9 اردیبهشت 1396 ساعت 17:19

ای جانم جکی

(:

عسل یکشنبه 10 اردیبهشت 1396 ساعت 15:03

تو کانال مینویسم عزیزم
اگه خواستی منو بخونی بگو لینکمو بذارم:***

بذار واسم

ن سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1396 ساعت 21:50

تلخ تلخ تلخ. اگر میخواید کسره بذارید ه گذاشتن غلطه. مشکل حاد ه به جای کسره گذاشتن دارید.
یه جای دیگه مثلا من آدم فلان چیز نیستم. ه نمیخواد
بازم بود
ه معنی "است" میده. البته به جز تو فعل ها. وقتی معنی است بده گذاشتنش درسته اما تو ترکیبات اضافی غلطه زشته بده خره!
(غلط است زشت است بد است خر است)

آقا/خانم "ن" بسیار متشکرم از تصحیح متن. اما با عرض معذرت فکر نمی کنم بتوانم درست بنویسم چون با غلط نوشتنه (یا به قول شما "نوشتنِ") این تیپی و استفاده ی نابه جا و صد البته آگاهانه از "ه غیر چسبان" عادت کرده ام. و برایم به یک غلط مصطلح تبدیل شده است.همانطوری که بسیاری گاهی را به اشتباه گاها" می نویسند.
موردی که هست، پست گذاشتن با گوشی و تند و تند نوشتن به من این اجازه را نمی دهد که صفحه ی کیبورد را زیرو رو کرده، فتحه،کسره، ضمّه پیدا کنم.
خلاصه ی عرض اینکه من سعی می کنم عادت بدم را کنار بگذارم اما اگر نشد و نتوانستم و نعوذا" باللّه یک وقت به زبان پارسی اهانتی شد شما به بزرگی خود بر من ببخشایید و در صورت آزردن وقتتان را پای این توت نوشته ها هدر ندهید.

ن سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1396 ساعت 21:52

"فصل اردیبهشته و مست مسته"

نرگس باران چهارشنبه 13 اردیبهشت 1396 ساعت 11:43

گناه داشت خب! براش جفت بخرید. خدا رو خوش نمیاد

به وقتش جفت گیری هم میکنه. ما که سادیسم نداریم بخوایم اذیتش کنیم

ایراندخت پنج‌شنبه 14 اردیبهشت 1396 ساعت 22:42 http://delneveshtehayedeleman.blogsky.com

ببخشید عزیزم من ندیده بودم
امیدوارم بتونم آدرسشو پیدا کنم .
ممنونم ازت

خواهش می کنم

سارا جمعه 15 اردیبهشت 1396 ساعت 02:50

همسایه ما هم داره اسمشو نمیدونم چیه ولی ما اذیت نمیشیم هروقت هم میخونه میگم :جان جان

بس که شما خوبی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.