اینو بذار تو اولویت

یادتون میاد یه پست داشتم اسمش چوب دو سر طلا بود؟ فکر کنم دومین پست این وبلاگم بود.یه دوست خانوادگی نه چندان صمیمی داریم که چندوقتیه بین همسرامون شکرآبه و با هم سنگینن. بار اول چندماه پیش دیدم رو گوشیم تماس بی پاسخ دارم از خانم همین دوست همسر.گوشی پیشم نبود و متوجه نشدم زنگ کامل بوده یا یه میس.تماس گرفتم واسه احوالپرسی و وسطاش هم گفتم تماس گرفته بودی انگار و ببخش ندیدم جواب بدم.اما گفت که بهم زنگ نزده بوده! باور کردم.چند وقت بعد وقتی برای بار دوم تماس گرفت گوشی دستم بود و دیدم که یه میس کوتاه انداخت و قطع کرد.و اتفاقا دو بار طی روزهای بعدش هم همون کار رو انجام دادو من چون بار اول زنگ زده بودم و گفته بود نه،دیگه تماس نگرفتم.از طرفی خودم دیدم که میس کاله دیگه چه کاری بود تماس گرفتن.
یه روز که اتفاقی مامانم رو دیده بود بهش گفته بود که با من تماس می گیره اما من جوابش رو نمیدم!!!! مامانم با ناراحتی قضیه رو گفت و ازم دلخور بود که این چه کاریه؟ واسش تعریف کردم که اینطوری نبوده اصلا و همیشه میس می ندازه و یک باری هم که تماس گرفتم و گفتم زنگ زده بودی؟ گفته نه.تا همین الآن که باز میس انداخت.دست برقضا باز هم گوشی کنار دستم بود و دیدم که زنگ نبود و فورا قطع کرد.... خب نوشتنش ربط زیادی به این وبلاگ نداشت اما واسم جالبه بدونم که چرا این کارو می کنه همیشه؟ وقتش زیادی آزاده؟ دلش بیش از حد خوشه؟ مغزش طوریشه؟
الآن مطمئنم که اگه مسیج بدم یا تماس بگیرم و بگم زنگ زده بودی؟ صراحتا میگه:نه!... یه استیکر تو تلگرام هست که کنارش نوشته "خدایا اینو بذار تو اولویت" الآن باید از اون استفاده می کردم.