می دونید.... امروز وبلاگم، شخصیتِ توت فرنگی و آشناییم با خیلی از شما دو سالش شد. واقعا هرطور حساب می کنم دو سال نمیشه که دارم اینجا می نویسم، اما تاریخ برخلاف این رو نشون میده!

خیلی زود می گذره زمان. چه وضعشه...؟

نظرات 10 + ارسال نظر
سپیده مامان درسا دوشنبه 15 خرداد 1396 ساعت 13:12

مبارک عزیز جانم

مهدیا دوشنبه 15 خرداد 1396 ساعت 14:25

تولد نی نی مبارک .صدو بیست ساله بشه این گل پسر.
تولد وبلاگ هم مبارک

نیلوفر دوشنبه 15 خرداد 1396 ساعت 15:50 http://talkhoshirin2020.blog.ir

عهههه چه چالب مال من از خرداد ۹۴ هست.
اما خب قبلا تو بلاگفا مینوشتم.تو هم مینوشتی نه؟

صحرا سه‌شنبه 16 خرداد 1396 ساعت 08:30

توت خانم من باورم میشه. چون یادم میاد اون زمانهایی که با کامنتهات منو به جنگیدن تشویق میکردی. نزدیک دو سال از اون زمان گذشته...

سلام سه‌شنبه 16 خرداد 1396 ساعت 11:50

مبارک باشه دو ساله شدن وبلاگتون

ایراندخت چهارشنبه 17 خرداد 1396 ساعت 16:08

.تبریک میگم توت جونم
زمان خیلی زودتر از اون چه ما انتظار داریم میگذره خیلی

رسیدن جمعه 19 خرداد 1396 ساعت 13:05

مبارک باشه. گل پسرتون هم سلامت و شاد باشه همیشه زیر سایه شما و همسر

AVA یکشنبه 21 خرداد 1396 ساعت 19:59

آخى عزیزم؛ من همیشه مى خوندمت ولى تا حالا کامنت نذاشته بودم! قلمت رو هم خیللللى دوست دارم.
ان شاء الله همیشه در کنار همسر و پسر گلت خوش باشید و حال دلتون خوب خوب...

نیایش سه‌شنبه 27 تیر 1396 ساعت 01:48 http://bigwriter.persianblog.ir/

سلام :)
وقتتون خیلی خیلی بخیر. ببخشید مزاحم شدم ولی من یکی از خواننده های نیمه خاموش و روشن وبلاگ عاشقانه های یواشکی بانو جان هستم :)) چند ماه بود وبلاگشون رو میخوندم و از پست هاشون لذت میبردم و سه چهارباری کامنت هم گذاشتم واسشون. بعد یه مدت متوجه شدم وبشون رمز دار شده و دیگه از لذت خوندن پستا و نوشته هاشون محروم شدم :(( حسابی عادت کرده بودم و کلی امید میگرفتم ازشون. اگر ممکنه بهشون اطلاع بدید که به وبلاگم بیان و کامنت بدن یا بهم ایمیل بدن که میشه رمز رو داشته باشم یا نه :(( درضمن دستور پخت اون ماکارونی شکل دار و ساده ی مخلوط رو از مامانم گرفته بودم میخواستم بهشون بدم :( اگه این پیامم رو به دستشون برسونید یه دنیا ممنون میشم.
#یک_دنیا_دلتنگی_برای_بانو :(((((

سلام

متاسفانه من ازش خبر ندارم
مدت زیادی هست وبلاگ نمی خونم

کامنتتون رو تایید می کنم به امید اینکه ببینه

زمان افتاده رو دور تند و هی برای خودش میتازه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.